Sunday 4 May 2008

long time , no see

Nå er det fryyktlig lenge siden jeg har blogget. Rett og slett ikke hatt noe på hjertet, og føler ikke for å skrive bare tull heller. Så da har jeg heller latt vær.
Funner masse fint på nett i det siste. Ganske moro, men jeg er selvsagt blakk, som vanlig. Derfor ganske frustrerende å finne masse jeg har lyst på. Her er hvertfall noe av det;

Første gang jeg har laget sånn kollasj på nett; polyvore.com. Ganske festlig ^_- Klærne er fra topshop, asos, forever21, fredflare.com osv.

Vurderer faktisk å kjøpe noe på nett, dollarkursen nærmer seg jo 4NOK! I så fall på forever21.com, for har funnet en del der. Er bare så usikker på hvor like størrelsene er i forhold til de her hjemme.. Noen som har noen erfaringer, gode/dårlige?

Uansett, blir litt mer skole fremover. Men slik er det bare nå når det nærmer seg innspurten av skoleåret.
Likevel ganske kjedelig så lenge sola skinner fra skyfri himmel..

I begynnelsen av juni derimot, skal jeg til Oslo. Langhelg. 
Meg, mamma og pappa skal være i leiligheten til broren min og passe dyra hans, mens han tar med seg kjæresten sin på en overraskelse-bursdagsgave-reise til Praha!
Så det blir deilig å være i Oslo litt, gleder meg. Savner secondhand butikkene på grünerløkka :>

Antrekk fra lørdag forresten. Sko fra mammas skap, hva tyks ni? Litt usikker på dem.
Uansett, sola skinte så mye at jeg kunne gå uten jakka mi, opptur :D

Mitt 20. innlegg forresten, GRATZ TIL MEG.

6 comments:

KamillaK said...

nettshopping er elsk! :)

Mira said...

Jeg digger det skjørtet! Dritfint!

strike-a-pose said...

Ja, da får man liksom noe som ikke hele Norge har, som oftest ;D
Ja, det er lekkert!

Louise said...

Det skjørtet fra Forever 21 må jeg ha :D det er så herlig!

Karoline said...

Nærmer dollarkursen seg 4 NOK? Shit!!
Likte outfiten din btw.. <3 ..

strike-a-pose said...

Hørt at den skal gjøre det utover sommeren hvertfall, men nå er den vel på pluss-minus 5,0 tror jeg :)