Friday 9 May 2008

velfortjent helg

Endelig helg.
Jeg har akkurat kommet hjem fra skolen, etter å ha pusta og pesa meg gjennom 3000-meter i gymmen. Ikke gøy. 
Hvertfall ikke særlig gøy når man må skylde på allergi og medisiner pga at resultatet ble dårligere enn i høst. Litt sånn "ja, liksom".

Skal uansett bli deilig med en avslappende langhelg. Hvis man ser bort i fra at mesteparten av den på tilbringes på hytta i Arendal. Blir nok derfor ikke noe særlig mer bloggins denne helgen. Sry.
Dagens outfit:



Funner flere "skulte skatter" i mors gamle 70's/80's eske forresten, men blogger heller bilde av det i morgen hvis jeg får tid. Før jeg hopper på bussen til Ændal altså.

Tror forresten jeg klarte å legge fra meg de tøffe 80's wayfarers'ene på bussen i stad.. Sitter å sørger litt over dem nå. Sånt er kjipt.
RIP solbriller

6 comments:

Anonymous said...

Wow du er digg!Og stilen din er også ganske fin ;) moro blogg!

strike-a-pose said...

hahah ;d

Anonymous said...

Det er så kjedelig å glemme sånt på bussen! :\ Det der er typisk meg! Hehe

Helene Sofie said...

Kjempe fint antrekk! Og for no' dritt å glemme slike ting på bussen ;/

strike-a-pose said...

ja, det er kjempekjipt og egentlig ikke-typisk meg :(

takk helene :)

Marthe Sofie said...

Fint antrekk :)