Monday 21 April 2008

litt vår-yr, du óg ?

Nå er jeg fri. Fri, men ganske bekymra likevel
Er endelig ferdig med heldagsprøva i t-matte. Og nei, det gikk ikke bra.
Jeg bææder lzm. Neida. Men prøva teller faktisk 40% av karakteren, derfor hadde jeg virkelig tenkt å sette inn støtet denne gangen. Sikre meg en grei t-matte karakter på vitnemålet. Den blir stående der nemlig, selvom jeg går VG1, for jeg skal bytte til S1-matte til neste år. Noe jeg virkelig ser frem til! Uansett, prøva i dag var hard. Jeg begynte nesten å grine da jeg satt der. Jeg fikk også inntrykk av at ikke jeg var den eneste som synts den var hard, så det hjelper en hel del.
Uansett hvordan det gikk, er jeg ferdig og kan nyte resten av våren til det fulle.
Været er jo helt fantastisk. Blir så glad når det er så fint vær jeg :)
Er jeg den eneste? Neh, tror ikke det.

Hoho, idag var jeg å øvekjørte igjen, faktisk.
Jeg kjører for det meste på parkeringsplass da, men uansett. Første gangen presterte jeg å kjøre ut av parkeringplassen og over på grasset, fordi jeg glemte hva som var gass og hva som var bremse..
I dag pressa pappa meg ut i trafikken. Jeg skulle nemlig på treningssenteret i byen etterpå,så han fikk meg til å kjøre dit. Det var med skrekk-blandet fryd. Ouf, kjempeskummelt, men litt gøy óg!

16 comments:

MagnusQtie said...

Jeg blir og glad av fint vær :D

Har enda ikke begynt å øvekjøre. Bra du gjør.

strike-a-pose said...

ja ;D
heheh, det er litt artig!

Benedicte said...

Jeg skal også bytte matte til neste år, til R-matte, så da blir det avgangskarakter i år, fant jeg ut i går. Men det gjør ingenting, for hittil har jeg fått 6- på begge prøvene, så med mindre heldagsen i morgen går rett vest skal jeg nok klare meg.

strike-a-pose said...

Ja, daså!
hehh ja, med 6- burde det nok gå fint for deg!
lykke til:)

lilly said...

nå har det blitt opprettet mange blogger rundt omkring
fint du kjører blogspot!

strike-a-pose said...

ja, folk tar jo helt av! snart har halve PVS blogg ;o
ja, astrid&lilly4blogspot ^_-

lilly said...

tuller du? hvem da?
haha, astrid&lilly4blogspot <3333
puss

strike-a-pose said...

ehh hm. kajsa, kine, julia, du, ane, britt, hmm.
okei, kanskje ikke så mange da, men uansett!

pussspuss

lilly said...

det kommer fler skal du se

Femidotten.com said...

Astrid? Åssen kan man ta feil av brems og gass? En er til høyre, og en litt lenger til venstre, lover ;-)
Si i fra om du skal ut på veien en dag, så holder jeg meg hjemme ^^
Neida, lykke til, regner med at du tar lappen før meg ;-)

strike-a-pose said...

hahha, var vel litt det av jeg først fikk litt små angst, og så glemte jeg meg litt. Da jeg først hadde gjort det fikk jeg panikk og da er det ingen vei tilbake!

Eirik Andreas said...

jeg har ikke en gang tatt traffikalt grunnkurs. Kommer aldri til å kjøre opp!

sam said...

wehey, jeg har klart og oppdatere!
bare noen bilder for å misunne ;p

strike-a-pose said...

drittunge.

sam said...

er du opptatt med å late som du har et liv?

strike-a-pose said...

yupp, busted :<