Thursday 29 May 2008

liberté

Der var eksamen ferdig! Heeeeerlig.

Oppgavene var ikke som ventet, så all informasjonen jeg fant på nett var ubrukelig. Litt kjipt. Oppgaven ble som følger: Write an article in a newspaper, commenting the statement "a multi-cultural society is a blessing".

Det gikk vel strengt tatt helt greit, verken mer eller mindre. Glemte riktignok å oppgi kildene mine, men var bare bittelitt fra læreboka..

Sånn ellers føler jeg meg fri. Fri, fri, fri. Bare muntlig igjen riktignok, men regner egentlig ikke med å komme opp. Siden vi kom opp i skriftlig, liksom.

Nå skal jeg bare nyyyyte godværet så lenge det varer!
+ at jeg kan sove lenge i morgen, starter 11:45 og da er det yndlingsfaget Francaise + gym. Luksus.

Dagens antrekk;

13 comments:

Anonymous said...

Så fint antrekk! :D

Renate said...

Kult antrekk, digger teen din!:D

strike-a-pose said...

takk ;D

MagnusQtie said...

Ja, håper på å komme inn til høsten :)

strike-a-pose said...

så gøy :))

Ingunn said...

kjempefint antrekk! elsker skoa, er de fra din sko?

strike-a-pose said...

de er fra neste stopp :)
tusen takk!

Ane said...

Søtt antrekk, pene sko :)

strike-a-pose said...

tuusen takk :)

Camilla Didriksen said...

Kjempe fint antrekk! :)

Og huff, jeg er glad engelsk eksamen vår ble avlyst. FOR en dritt oppgave.. Heheh ^^

strike-a-pose said...

Taaakk :)

Ja, da var dere heldige!

Anonymous said...

Litt sent ute, men niice outfit!

strike-a-pose said...

takk ;D