Wednesday 28 May 2008

eksamensnerver

Ouf, i morgen er dagen.
I morgen skal jeg ha min final exam, in English of course.
Men for et tema;
- international events
- social issues
- working-life issues and the presentation of workers

Så idag, mens jeg har ligget å slikket sol på verandaen, har jeg hentet frem artikler om alt fra female rights, poverty & rasism til Live8, Olympic Games & The American presidental election. Alt for mye å velge mellom. For tenk om jeg får oppgaver hvor jeg ikke kan bruke det jeg har tatt ut informasjon til? Rene skjære gjette-leken.
Min avgangseksamen blir et skikkelig sjansespill..

Mottok også telefon fra Hovefestivalen-mann i dag. Jeg fikk ikke jobbe under festival likevel, men etter. Greit nok for meg, men litt trøblete for de jeg drar med som skal ut å reise etter festivalen. Men det får gå som det går, jeg reiser uansett!

Lupe Fiasco er forresten lagt til spillelista på Hove08! Blir sykt å se Jay-Z mest fordi, ja, fordi det er Jay-Z. Personlig hører jeg mer på Lupe enn på JayZ, så Lupe blir nok hakket sykere å se LIVE!

Har forresten kjøpt meg gladiatorsandaler ;

6 comments:

Anonymous said...

Lykke til på eksamen i morgen. Det går nok bra skal du se:0)

strike-a-pose said...

takk takk :)
det gikk helt greit, verken mer eller mindre!

Anonymous said...

Du sa du nesten aldri hørte på Lupe, hører du da i det hele tatt på Jay-Z? :p Men hvordan gikk det idag? Jeg fikk ikke brukt noe av informasjonen min jeg.

strike-a-pose said...

Jeg har jo hørt på Lupe lenge, men har ikke funnet så mye bra musikk fra han før nå som han skal på Hove! For da prøver jeg hardere å finne noe ;D + at han har ganske nytt , bra, album.
Jay-Z er grei han, men musikken hans er ikk favoritt. Stor er han uansett, så blir sykt å se han og høre hit'ene :)

Anonymous said...

ok, men spurte egentlig om hvordan det gikk :p

strike-a-pose said...

har jo skrevet innlegg om det! :D
men okei, gikk helt greit. brukte ikke kildene mine jeg heller, bare boka litt..