Thursday 22 May 2008

faen faen faen faen

Jeg kom opp i skriftlig eksamen: engelsk, VG1. Hjelp.
Altså, engelsk er det jo ikke noe i veien med. Jeg så godt som elsker engelsk.
Eksamen derimot, hater jeg. Hvertfall i et fag hvor jeg allerede har sikra meg en god 5'er.
Ikke nok med det, så kom det som et gigantisk sjokk. Det er ikke vanlig å komme opp til skriftlig VG1 har jeg fått inntrykk av. Grunnet det, og diverse andre teorier jeg kom opp med, fant jeg ut at vi ikke kom til å komme opp. Klassen altså.

Men hva var det vel ikke som møtte oss da vi kom tilbake fra en omfattende geografi-ekskrusjon?
Jo, opphengte papirer hvor det var skrevet, svart på hvitt, at vi kommer opp til engelsk eksamen, 29.5. For ikke å glemme, hele forbanna trinnet kom opp. Altså hele første klasse, dvs 6 klasser.

Det eneste jeg håper nå, er at lærerne går til streik! :D

Vell vell. Livet er ikke alltid like rettferdig. I dag må jeg lese til gymprøva i morgen. Hele pensum, faktisk.

Klageinnlegg? Jeg? Nei-da.

Ett par bilder fra dagens geografi ekskrusjon, for å prøve å tenke på noe annet enn skole. Vent, det er jo skole..

Jeg prøver nok å tenke ut hvilken bergart jeg ligger på ..

Risdal var virkelig i sitt rette element i dag.
Glad som ei lærke, og absolutt villig til å pose, plassert oppå et rundsva!

3 comments:

Karen Marie said...

Engelsk skriftlig er ikke så verst da, kom opp i geografi muntlig i VG1 jeg... :)

ingeborg said...

Du får ha lykke til da :)

strike-a-pose said...

Neida , engelsk er ikke det værste :)