Saturday 7 June 2008

@tigerstaden;

Nå er jeg i Oslo.

Kjempe hett her. Da vi, altså meg, mamma og pappa, ankom byen, klokken 21:00, var det 30 grader. Sykt. Da vi gikk rundt, var det som å gå rundt i Pisa at night!

I kveld har jeg rukket å lufte hunden vi passer, tok en lang tur fra Grønland og opp og rundt botanisk hage. Gikk meg vill faktisk, men fant fram igjen tilslutt! Jeg har en grusom retningssans nemlig, og tilslutt var det søte Miro (hunden) som viste vei.
Senere dro vi ut for å spise, fant noe indisk. Ah, akkurat nå suger der å være under atten. Skikkelig by-liv med folk og musikk overalt .. Jeg gleder meg til det blir min tur! :D

I morgen skal jeg prøve å få til noe shopping tenker jeg, og kommer nok mest til å henge på Grünerløkka blandt seconhand butikkene og i Bogstadveien. Litt lei Karl Johan og dens kjedebutikker, igrunn.

Uansett, god natt !
Håper bare jeg får meg noe søvn i denne heten. Tropenatt i natt.
Her er vovvsen vi passer, forresten;
En kongepuddel som heter Miro. Vi passer en pus også, en nydelig Ocicat ved navn Ole ^_-

No comments: