Tuesday 10 June 2008

oslotur i bilder

 
Dette er på lørdagsmorgenen, rett før det bar ut mot folkemassene. Hadde selvsagt med min nye lekekompis, Miro, på tur. ILY.

Lørdag kveld i bakhagen, før vi stakk ut for å spise på Vila Paradiso!


Dette er på søndag, jeg iført en nyinnkjøpt kjole og selvsagt Miro ved min side. Vi sitter å speider utover fra taket på den nye operaen i Bjørgvika..
Er det bare jeg som syns det er surrealistisk at vi bruker jeg-vet-ikke-hvor-mange milliarder på en opera, for ikke å glemme forbruker gigantiske mengder energi på å lage den, mens folk dør av sult verden over, atmosfæren forgiftes og polene smelter? Akk-o-ve, verden er gal.

Er det forresten noen som ser en rød-tråd (les: svart) på bildene? thihi.

9 comments:

Anonymous said...

så utrolig mange søte antrekk. Den første kjolen er nydelig!

Miro er søt! Det virker som en veldig snill og lydig hund. Min hadde bare løpt rundt overalt som en galning, ikke gjort som Miro som sitter og ligger lydig nede :P

N A D ii A said...

Herlige antrekk, spesiellt den siste så kjempebra ut!

Anonymous said...

bra du har kosa deg, mens vi var i lille porsgrunn ;p

strike-a-pose said...

Lena: Ja, han er en søtis! men fikk selvsagt noen rampete innfall en gang iblandt ;]

Takk nadia! digger profilbildet ditt forresten ;D

kristine; Hehe, ja. Porsgrunn er ikke store greia iforhold. men gikk jo glipp av SATC premiere med dere da ;(

Victoria said...

Søteste hunden din da :)

Anonymous said...

Hvor er kjolene på de to siste bildene fra ? :)

strike-a-pose said...

victoria; ja, han er en skikkelig søtis, men uheldigvis ikke min søtis. vi passet han for broren min hele helgen :)

anonym; de to siste? den blå saken er fra Only, mens kjolen med grafisk mønster er fra zara :)

Marte said...

Så fin den blomstrete kjolen var:)

strike-a-pose said...

takk ;D