Saturday 7 June 2008

oslo-night

For en herlig by, egentlig.

Dagen har vi for det meste brukt ved å tusle rundt på Grünerløkka, med Miro på slep. Bare ta det rolig i varmen, for har vært ganske så hett her idag. Senere tok jeg en rask shopping runde, og fikk faktisk brukt litt penger. Det kan heller blogges nærmere om ved en annen anledning.. Senere på kvelden spise vi nyyydelig italiensk mat på Vila Paradiso. :]

Nå er klokken 01:00 og gradestokken viser 24 grader! Sitter i bakhagen for øyeblikket, og spiser vannmelon og gleder meg til jeg blir atten og kan fyke på byen. Utesteder rundt meg å alle kanter nemlig, mens jeg sitter i bakhagen å blogger. Dritkult.

Haha, sjekk forresten ut denne karen;
Denne kule karen drev å luska rundt i buskene mens jeg satt å skrev dette innlegget. For en tøffing! Første gang jeg har sett et piggsvin i levende live, faktisk. Forrige gang jeg så et, lå det nemlig skvist utover asfalten på en motorvei i Danmark.

Ja ja, Oslo er digg.
God natt.

2 comments:

Femidotten.com said...

Astrid; Du har ikke penger til å handle du :-)
Men venter i spenning for å se hva du har kjøpt ;-)

strike-a-pose said...

Hehe, nei egentlig ikke. Dro med 400,- men tok litt fra julepengene óg da ;]