Saturday 14 June 2008

back to the eighties


Mitt outfit i dag.
Nei-da. Eller jo-da, men ikke sånn seriøst. Var 70-, 80- og 90-talls aerobic i dag! Kjempe moro, og vi dansa til alt fra Grease, ABBA, Dolly Parton og Raining Man. Fikk svetta litt derja, og varte i hele tre(!) timer. Fikk virkelig kjørt meg.
Etterpå tusla jeg litt med min kjære i byen, og kikka litt på diverse morsomheter, pga PIT (Porsgrunns Internasjonale Teaterfestival). Det var kos.

Nå har jeg så godt som sommerferie hvertfall, og hatt det siden torsdag. Skal bare innom skolen på fredag for å se på årets siste trappeshowet og få karakterutskriften min. Skummelt, fordi jeg vet jeg har sunket i både matte og norsk..
Heldigvis er ikke norsk avsluttende, men det er desverre matte.  Jaja, shit happens.

1 comment:

Anonymous said...

Nå begynte jeg faen meg å lure ;p