Tuesday 17 June 2008

øs-pøs-regnvær, you say?

Ser ut som om HOVA vil regne vekk under årets Hove.
Altså; trenden snur ei.
Bare les her. (Bilde fra fjorårets gjørme-hælvete:)
Er forresten ganske så happy for at jeg skal tilbringe nettene på min egen, gode og varme hytte..
Var likevel ganske heldige i fjor da, for vi hadde dagspass og den ene dagen skinte sola fra skyfri himmel.

Tror jeg løper ned til byen nå uansett, for å raske med meg et par ordentlige gummistøvler. Hvis jeg finner en fresh regnjakke i samme slengen, hadde ikke det gjort noe. Litt lei av den jeg har (les: oransje bergans).
Nå er det hvertfall kun 6 dager igjen til det braker løs og jeg gleder meg som en unge, uansett vær!!

2 comments:

Anonymous said...

det finnes ikke dårlig vær bare dårlig klær ;D

strike-a-pose said...

sant :D
gøy blir det, uansett vær!