Tuesday 1 April 2008

random.

Ouff, jeg er blakk. Hvertfall så godt som. Noe det er ikke så rent sjeldent jeg er heller, for duger ikke til å spare. 
Siste jeg brukte pengene mine på var en søt, hvit bluse fra lindex. Har den på under skinnjakka, så syns ikke så godt. Kjøpte også det blomstrete skjerfet derfra. Så nå er jeg enda mer blakk. Får ikke penger før 15. april, så jeg sliter.
Har lovet K å ikke bruke noe penger før den tid uansett, men det burde strengt tatt ikke være noe problem heller, siden jeg ikke eier noen.
Trenger en jobb jeg.

1 outfi fra forrige uke, ikke veldig spesielt nei.
  

En gladnyhet oppi all denne blakkheten må være at jeg plutselig fikk mail fra panel.no idag om at jeg kan være med på en gruppesamtale i nabobyen om fruktjuice og få 500,- for det. Noe som hjelper en hel del.

Sånn ellers snek meg og K oss inn på et event med attenårsgrense på lørdag. Det var moro, ja. Knis. Så en eller annen techno-dude ved navn danzel. Awjeh.
Veldig dårlig kvalitet på bildet, og veldig skummel hand som ligger på skuldra mi. Hahah.

9 comments:

Anonymous said...

Skjer med bold, italic og strek a? :D

strike-a-pose said...

det er moro vell :D

V said...

Jeg er også blakk nå! Argh.
Fin blogg :)

strike-a-pose said...

det er ille ;C

takk :)

Anonymous said...

ikke så flink med oppdateringer jeg nei, får skylde på at jeg har et liv(eller altfor mye lekser)
men morsomt å følge med på din da :D tenker det blir hardt å ikke bruke de pengene du ikke har helt til 15 april! begynner nesten å tvile på et samboerskap med deg(har ikke råd til å låne deg penger til husleie all the time!;p)

Anonymous said...

og foresten, du må begynne å videoblogge ;D

strike-a-pose said...

ja, skulle gjerne oppdatert mer jeg og, er litt moro, men altfor mye annet og gjøre også!
ja ouff, vanskelig å la vær å bruke penger man ikke har ;-)
Ja, du burde gruuue deg!! thihih.

v-blogging? neh, det spørs!

Ane said...

jeg ville også på danzel!

strike-a-pose said...

;-D