Saturday 29 March 2008

Ehm, ja.

Nå har jeg gått uten internett i sånn omtrent 4 dager. 
Derfor legger jeg ut et bilde fra forrige lørdag nå. Fra en veninne sin bursdag, 17 år ble hun. 
Gratulerer til henne ;-D 
Kjempe koselig kveld må jeg si.


Ikke så veldig inspirert heller om dagen, klarer ikke finne på en tittel til innlegget en gang, men slik er det. Mulig fordi jeg konstant minner meg selv på at jeg har en matteprøve neste uke, om et tema jeg rett og slett suger i. For så å utsette det å åpne boka, så lenge som overhodet mulig.

Ellers starta jeg opp på treningssenteret igjen nå, etter å ha brukt opp mine 10 klipp. Det er sånn at en som trener der kan ta med en venn gratis i en uke. Jeg er venn med Michelle jeg. For ikke å glemme at den superkoselige mannen bak disken var så gira på å se meg der mer, så han ga med rett og slett to uker. Lucky me.
Så nå startes forberedinga før bikinisesongen for fullt.
Ønsk meg lykke til, plz.

4 comments:

Eirik Andreas said...

masse masse lykke til.

strike-a-pose said...

takk så mye :)

MagnusQtie said...

Hot med røde lepper.
Jeg har nesten ikke trent på 1 år :O Jeg skulle ha vært med.

strike-a-pose said...

ja, det er så tøft ;)

heheh, ja er kjempemoro, igår var det pilates!