Monday 14 April 2008

matematikk og blomsterskjærf ?

I dag var jeg på skolen. I morgen og frem til neste mandag, er jeg ikke på skolen. To blokkdager i fri og to dager fordi lærerne er på kurs. Kan det bli bedre?
Ja. For i disse "fri-dagene" må jeg desverre øve til heldagsprøve i matematikk. Hate it. Må pløye gjennom minst ett kapittel hver dag nå, med alt fra derivasjon til logaritmer, cosinussetninger og funksjonsdrøftinger.
Søkte forresten om utvidet tid til en eventuell eksamen og heldagser i dag.
Midt under jeopardy om økologi i naturfagstimen, kom rådgiveren løpende inn med dette snedige legitimasjonskortet til meg:



"Særskilt tilrettelegging ved prøver og eksamner". Må si jeg føler meg litt retard, når det står formulert på dén måten. Har tross alt bare allergi. Som om ikke det var nok,  ser jeg helt "tan-kjærring" ut på bildet, men skal være fornøyd. Kortet gir meg tross alt én ekstra time ved eksamner og heldagser :>

Vel vel. Her er hvertfall et outfit fra lørdag, og ett fra idag;

 

Anyway, vurderer å smiske litt med broren min, som bor i Oslo, og få han til å kjøpe dette snertne  skjerfet for meg;
Burde jeg? Det hvite isåfall, men er blond, så er litt usikker på hvitt. Kanskje blått, men det hvite er så fint! Hm, er i tankeboksen..

15 comments:

Regine said...

Svar: Takk:)

Fin blogg du har! Uff,matte suger, føler med deg!! håper det går bra på eksamen.

Fine bilder - nice outfits. begge skjerfa var dødsfine, eg hadde sikkert kjøpt begge..har ingen grenser.hehe.

strike-a-pose said...

ja, matte er ille, men er ikke eksamen, men heldags! heldigvis! ;d

takk takk, men jeg må skjerpe meg økonomisk så må nok velge ut ett :<

Anonymous said...

Smisk litt for meg og? :p Ville gått for det hvite jeg. tror jeg.

strike-a-pose said...

heheh ; )
det hvite ja, det jeg tenker på óg..

Anonymous said...

hvor er jakken fra?:)
Jeg ville gått for det blå.
Det hvite likte jeg ikke så godt

strike-a-pose said...

jakken er fra carlings :)
ja, jeg får se. har så mange mørke skjerf nå, og nå som sommeren er på vei, tror jeg det hvite faller mest i smak, men er litt usikker

Sarah said...

Hva med å kjøpe begge skjerfene? :)

Du er heldig! Jeg begynte å øve på matte i dag jeg, og har tentamen i morgen. jippi.

strike-a-pose said...

får sjå da vetdu :)
ja det jeg pleier og nemlig, men brent meg på det litt for mange ganger nå, så nå er det skjerpings!
du får ha lykke til da :)

Mira said...

Kjøp det hvite :)

strike-a-pose said...

mhm :)

Anonymous said...

haha! Hvitt eller blått skjerf det er det store spørsmålet...... hhmmmm... ta og kast en mynt om det!

KamillaK said...

så utrolig søt du er! :)

strike-a-pose said...

så koselig å høre ;>

Anonymous said...

Hvor er skjerfene fra?

strike-a-pose said...

fra youngstorget, tror butikken het sølvskattene.