Tuesday 8 April 2008

sommer, sol & hovefestivalen 08

Jeg gleder meg så til sommer nå.
Jeg gleder meg til varme, lange og lyse netter på bryggekanten ved hytta mi på sørlandet. Jeg gleder meg til sand mellom tærne og saltvannslukt i håret. Solbleka lokker og båtturer i skjærgården. Sommer er luksus.


For ikke å glemme årets Hovefestival!
Ifjor satt vi i vinduet på hytta mi å hørte på Amy Winehouse og regndråper som klasket mot vinduet. Var der kun på torsdagen, nemlig, og hytta mi er plassert omtrent 2 min unna festivalområdet.
I år derimot, skal jeg jobbe der. Noe som resulterer i gratis ukespass!
Håper virkelig det er verdt det. Men jeez, det er jo Hovefestivalen det er snakk om! Selfølgelig er det verdt det!


Fikk virkelig sommer assosiasjoner ikveld. Knallblå, mørk sommer-kveld-himmel gir virkelig den rette følelsen. Aw, can't wait.

5 comments:

Sarah said...

Sommer og Hove <3¨
Gleder meg!

Ivana said...

Jeg savner sommeren også!
Har vært i både Lillesand og Kristiansand nesten hver sommer.Er så herlig der :)


<3Ivana

strike-a-pose said...

mhm, ingenting slår en god sørlandssommer :)
eller sommer generelt!

Anonymous said...

Jeg skal også på Hove:D:D Men bare torsdagen, pete doherty<3<3

strike-a-pose said...

moro ;D