Thursday 17 April 2008

Shopping & My American Dream;

Det er herved bevist: shopping lindrer smerte.
I dag hoppa jeg på toget, satt der en times tid, for så å ende opp i Tønsberg. Ferden gikk til Tønsberg, rett og slett fordi jeg ble henvist dit av reguleringstannlegen min, for de er visst spesialister i Tønsberg. (JA, jeg har en fuckings regulering i en alder av 17 år!!)
HVA som ble gjort, føler jeg absolutt ikke for å blogge om. Vært der to ganger tidligere og gjort noen liknende inngrep faktisk, for er mye problemer med tennnene/reguleringa mi nemlig. Nok om det.

Nettopp på grunn av dette, havnet jeg i en ganske så farlig situasjon i dag: vært hos en skummel tannlegespesialist, han gjorde noen ekle og skumle inngrep, munnen halvveis bedøvd, litt panic-striken, akkurat fått masse penger, for så å ende opp på et gigantisk shoppingsenter. Hva som skjer? Gjett!

Image and video hosting by TinyPic
Litt crappy bilde ja, men får gå;
nyeste costume, leopard sjal, rød hårbøyle, 2 par strømpiser (et par halvveis gjennomsiktige og et par sølvaktige over-knees), en blomstrete skjorteaktig kjolesak, en leopard-pung, en stripete body og en brun, liten skinnveske.

Om det føltes godt? Hell yeah.
(Ja, jeg er en smule materialistisk.)


Image and video hosting by TinyPic
Vet ikke om dere har hørt om det, men det er noe som heter Earthcam. Der kan man sitte å kikke på noen av verdens storbyer, LIVE. Ganske festlig.
Likevel ikke fullt så festlig når besteveninna di står på andre sida å vinker til deg fra New York! Fuck henne, altså.
Bildet over er fra i dag, og jeg tørr vedde på at hun koser seg gløgg ihjel i verdensmetropolen, heldiggrisen.
Åh, jeg vil óg.
Min virkelige store drøm og aller høyeste ønske er å besøke New York City. Jeg vet hvertfall så mye som at det kommer til å skje en dag, og det er noe jeg kan leve med. Enn så lenge..

12 comments:

THERESE said...

Jeg har og regulering i en alder av 17! Du er ikke alen, og ja, det er dritt..

Fin blogg btw :)

strike-a-pose said...

ja, kjempekjipt!
takk :)

KarolineNatalia :] said...

Hvor er den stripete bodyen ifra? :D

strike-a-pose said...

den er fra gina :)

Anonymous said...

så fine ting ! hvertfall boddyen og kjolen ! jeg vill også til new york. skal til london, men new york er hundretusen ganger bedre. Fin blogg du har :)

Anonymous said...

Den brune skinnveska var søt.
Fin blogg :)

Helene Sofie said...

Kjempe fine kjøp!
Jeg liker stilen din!

strike-a-pose said...

takk takk :)

Anonymous said...

Så fine ting, jeg likte kjolen! Jeg vil og til NY :(

strike-a-pose said...

takk!
ja, da er vi to :)

N A D ii A said...

Så mye fint du kjøpte!! :D Kjolen var spesiellt fint!

strike-a-pose said...

takk takk :D