Wednesday 19 March 2008

kollasj, lunsj og outfit;

Det er så utrolig avslappende med påskeferie. Så avslappende at jeg faktisk kan finne på litt ymse av ting. Som for eksempel å lage en kollasj
Har gedigne bunker med blader som ligger å støver ned. Sist jeg rausa den ene bunka, fant jeg ut at nok får være nok. De må vekk. Jeg leser sjeldent i dem heller, men det er noen bilder/reportasjer innimellom som jeg gjerne ville sluppet å unnvære.
Derfor kom jeg opp med en brilliant idé; å lage en kollasj.
Jeg har en stor, hvit og tom vegg rett over senga mi. Så why not?



Så slik går det når en sånn en som meg (vgs-slave) får et kreativt øyeblikk.

Sånn ellers dro jeg ut for å spise lunsj med tre av mine gode venner. Spiste en utrolig god bruchetta på jonas b. Nam. Første gang jeg også poster et outfit bilde forresten, awjeh;


5 comments:

Anonymous said...

Kanskje litt kort skjorte til å bare ha "gjennomsiktig" strømpis under? Burde kanskje vurdere å ha en shorts under eller en litt lengere skjorte ;)

strike-a-pose said...

den så litt kortere ut der enn den var irl ;-)

Renate said...

Kul kollasj :-D

strike-a-pose said...

takk! ;>

Anonymous said...

dro dere på lunsj uten meg? slemminger.