Wednesday 5 March 2008

i want i want i want i want


Jeg ville ha den kjolen, men selvfølgelig sender ikke urbanoutfitters.com til Norge. 
Deretter fant jeg ut at urbanoutfitters har en engelsk side; urbanoutfitters.co.uk! Ble så glad at jeg trodde jeg skulle sprekke, fant skjorte-kjolen jeg ville ha og skulle til å kjøpe den. Men, alltid et men, nemlig; shippinga kosta jo 40 fuckingspund! Likemye som kjolen, nesten. Svenskefaen derimot, må kun betale 10pund for frakta, tipper det er pga den ødelagte EØS-avtalen, og at vi ikke har EU-medlemsskap.
Hjertet mitt sprakk i tusen biter. Jeg kjente klumpen i halsen vokse, og tårekanalene fylle seg med væske: jeg vil ha..
Så fort jeg blir myndig, skal jeg stemme for EU-medlemsskap hvertfall. Eller ikke.

6 comments:

Anonymous said...

Oh, så nydelig. Menmen. Det går jo sikkert an å fine n liknende en da? prøver å tenke positivt her :P

strike-a-pose said...

heheh ja, får prøve på det :D

Anonymous said...

jaada, noe lignende finner du lett :)
btw, Simba er en jentehund ;)

strike-a-pose said...

;-D

åja , ja katten min er gutt skjønnerdu ;-p

Anonymous said...

Hva er koden for å få sånn strek over overskriften og sånn understrek? :p

strike-a-pose said...

hvis du vil ha strek over må du skrive < s > teksten her < /s > og understrek er med U istedet for S :)