Sunday 9 March 2008

søndags-tullball

Søndag er en slik dag som jeg personlig alltid setter av til lekser og div skolearbeid som skal bli gjort. Det er selfølgelig bare en tanke, eller et ønske, for min del. Skjer nesten aldri, noe som irriterer meg grenseløst. 
Noe av det jeg gjorde istedet, denne søndagen, var å melde meg inn i AUF, for så å lese mer om det (www.auf.no). Awjeh.

Fikk forresten lyst til å legge ut et bilde av hva meg og veninna mi, tilsammen, shoppa i Oslo i vinterferien. En god stund siden nå, men fikk litt lyst bare. Typisk søndags-kjedsomhets-kos.

Grått highwaist-skjørt (indiska), hvitt highwaist-skjørt (fretex), hvit bluse (fretex), cheap monday jeans, en svart og en hvit body (ginatricot), hvitt skjerf (UFF), blå pumps (secondhand), hvitt plastikk-perlekjede (secondhand), lærbelte (only), solbriller (H&M og ginatricot), blå øredobber (secondhand) og clutch (ginatricot).
Beste kjøp var nok de blå seconhand-pumps'a  :-)

6 comments:

Anonymous said...

dette vil jeg se PÅ deg :D

Anonymous said...

Fine klær og jeg liker bloggen og headeren din!:D

strike-a-pose said...

takk :D

Anonymous said...

ja nå må du poste antrekk-bilde ;D
og snart må vi finne mer second-hand på sudanhjelpen ;)

strike-a-pose said...

hahah ja får kanskje prøve på det da ;-p

Mira said...

Den clutchen har jeg også lyst på!