Tuesday 9 September 2008

trop d'école !

Ja, skolen. Den endeløse delen av livet.
Frem til fredag er det engelsk prøve, samf.øk prøve et un projet francais. U-kult.

For ikke å snakke om at jeg ikke har blogget på, eh, 1 mnd ? Enda mer u-kult. Syns vel uansett det er bedre å la vær å blogge, enn å blogge massevis av meningsløs svada.

Siden det er såpass lenge siden burde jeg vel ha noe fenomenalt på lager. Et ultrakult innlegg som fenger de fleste! Dengang ei. Ville bare vise livstegn i grunn, for selv om skolen holder på å ta livet av meg er jeg fortsatt i live. For hvis du regner det som å ha livet i behold hvis det går ut på å "stå opp grytidlig, dra til skolen, halvsove fra 8-15, dra hjem, gjøre lekser, sove" så, ja. Da lever jeg livet fullt ut!

Nei-da, det er ikke ille. Bare nesten.

Tegan & Sara - Walking With a Ghost. Nydelig sang. Jeg får litt assosiasjoner til skolebussen når jeg hører den nå..

Her er forresten et bilde av det jeg har shoppet i løpet av de, hm, siste 10 dagene kanskje?
Hæ, prioriteringer? Hva er det?

Free Image Hosting at www.ImageShack.usImage and video hosting by TinyPic

8 comments:

Anonymous said...

Ja hva er prioriteringer?:)
Grå, svarte og burgunder på høyre side, er det nylonstrømper eller skjerf, lang hansker? :O
Kan du ta et større bilde av de?

strike-a-pose said...

nettopp;)
de vinrøde, lyse grå og svarte (med mønster da) er strømpebukser! de litt mørkere grå+svarte, til venstre er knestrømper :)
ordna bildet nå!

Camilla Didriksen said...

Så fine sko :)

Vi har ikke fått lekser enda, så synes synd i deg som har prøver :/

metallicatrollet said...

Hvor er .. ALT fra? :D I love it!

strike-a-pose said...

camilla: takk :) heldiggris isåfall!!
metallicatrollet: hm, mesteparten er vell fra H&M :) shortsen kjøpte jeg for en hundrings på urban mens den lyseste cardiganen er fra bikbok:) skoa er fra bianco.

Anonymous said...

ooOoooOoo, du er syk på oppdateringer astrid! du må begynne å oppdatere hver dag, ser deg jo ikke lenger på skolen, så må lese om deg her ;)

strike-a-pose said...

haha, du har rett;)
skjerpings!!!

Vera said...

veldig fine sko!