Monday 11 August 2008

nytt (skole)år, nye muligheter?

Alle tre par sko er fra TopShop, veske er seconhand, jeans fra Cheap Monday, top med rysjer fra BikBok, I(L)CPH t-skjorte fra turist-shop, to rysje-hotpants fra TopShop, skjerf fra H&M, singlet+vest, marineblått skjørt og grå genser, alt fra Urbanoutfitters. + litt andre småting som ikke er med på bildet.

Litt shopping ble det, jo. Ikke overdrevent mye. Akkurat passe mye etter min mening. Hadde jeg ikke måtte sette av penger til mat+div så hadde det nok blitt litt mer av det riktignok..

Da er sommerferien straks over for min del, og livet kommer igjen til å rettes mot den groteske virkeligheten; stå opp grytidlig hver morgen, tilbringe timesvis på skolen, hjem å gjøre lekser, sove.
Sommeren har uansett vært fabelaktig, så skal ikke klage. Jeg føler jeg har brukt den godt, fått "ladet batteriene" som enkelte lærere så fint kaller det, og hatt det riktig så morsomt fra tid til annen.

Det nye skoleåret startes for min del som VG2 elev på allmennfaglig linje. Jeg skal ha samfunnsøkonomi, rettslære, international english og matte S1 som programfag, hvis noen bryr seg..

16 comments:

Anonymous said...

Takk:)
så fin blogg du hadde du og - underholdende.
så masse bra innkjøp du har gjort! eg ELSKER spesielt det blå skjørtet med knappene, og alle skopara dine!! =)du har bra stil.

Anonymous said...

Herlige kjøp! Vesken, skoene, ja alt var herlig! Shopping er alltid gøy :) Liker bloggen din!

Anonymous said...

Ser og høres ut som om du har kost deg i ferien! Lykke til med skolen! ;)

strike-a-pose said...

regine: takk takk! superkoselig å høre :))
christine: shopping slår aldri feil;) takk!
kristine: alltid fint med ferie :) takk for det!

Anonymous said...

Så mye fint du har kjøpt deg :)!

Renate said...

Jeg elsker kjøpene dine!:-D

Sarah said...

Fine kjøp! Jeg skal også ha internasjonal engelsk og S1 matte :)

carokal said...

Vesken var utrolig fin!

Anonymous said...

Likte alt du kjøpte.

Skal også starte i vg2, men har valgt realfag. ;)

http://bysilje.wordpress.com/

strike-a-pose said...

solfrid: takk! :)
renate: takk ;D
sarah: takk! du skal det ja, gøy! :))
carokal: aw, takk :)
sallie: koselig å høre! åja, ja vurderte realfag lenge jeg óg, men fant ut at jeg ikke hadde noe ønske om å kunne bli arkitekt/lege/you name it;) lykke til med det hvertfall!

Ane said...

fine bilder fra copenhagen astrid!

strike-a-pose said...

thank u ane :D

Camilla Didriksen said...

Så mye fint :)

Marthe Sofie said...

Herlighet så mye herlig! Likte spesielt godt det blå skjørtet :)

metallicatrollet said...

Mange fine innkjøp du hadde gjort. :)

strike-a-pose said...

camilla: takk :))
marthe sofie: takk takk, jeg og;)
metallicatrollet: takk :D