Wednesday 30 July 2008

me (L) cph

København var herlig. Fint vær. Fine folk. Flotte butikker. Mye liv.
Vi sparte en del penger på å kræsje leiligheten til søsteren til kjæresten min, som bor der nede. Flott var det, og vi oppholdt oss omtrent 15 min unna Strøget.
Er strengt tatt ikke så mye mer å si. Bilder sier jo liksom mer enn tusen ord, så I'll give it a shot;
Meg og kjæresten min poser på Strøget nattestid, på vei hjemover etter en lang dag ute i butikker + kino.

Seconhand shopping er gøy !

Det var så varmt til tider, så vi måtte evakuere til Amagerstrand.


Vi besøkte selvsagt Tivoliet i København. Noe som var super koselig og selvsagt veldig underholdende :)

Innlegg med hva jeg fikk shoppa kommer i løpet av morgendagen! 
Bildene forstørres hvis de trykkes på btw.
Datoen på innlegget er forresten feil. Egentlig dato er 10.08.08

4 comments:

Gossip Girl said...

Åh, København er så herlig by! Flytter dit nå i slutten av uken, jeg :P

strike-a-pose said...

Åh, du er HELDIG! Er en by jeg godt kunne tenkt meg å studert i når den tid kommer selv :)

Anonymous said...

Så koselige bilder!

strike-a-pose said...

takk :))