Saturday 19 July 2008

hove done, køben next!


Da var en uforglemmelig uke på årets hovefestival over. Teller dager til neste års..
For nemlig ingenting overgår venner, drikking, fantastisk musikk, det å møte nye mennesker, og folkeliv!
Her er en noen fåå bilder for å illustrere det jeg opplevde;

på vei opp til festivalen fra campen, tipsy?

der det skjedde;)
å møte nye folk er alltid gøy.
festival er kos.

I morgen derimot, stikker jeg til Danmark. København, faktisk. Skal tilbringe åtte dager i Skandinavias hovedstad sammen med kjæresten min. Noe jeg virkelig ser frem til :)

Blir nok litt bloggings når jeg kommer tilbake, for da har jeg forhåpentligvis noe å blogge om.

8 comments:

nah said...

gøye bilder :)
savner hove som f***! Nothing compares.

Camilla Didriksen said...

Så masse fine bilder :)) Du er virkelig heldig som var på Hove!

Luna said...

kul blogg!

Anonymous said...

updates ?

Anonymous said...

Her var det liv?

strike-a-pose said...

takk takk, hove var supert!
hah, jada masa, updates kommer så fort jeg får tid! akk kommet hjem fra ferie ;)

Cheyenne said...

Your photos are fun. I like them

strike-a-pose said...

thank u :)