Thursday 11 February 2010

love is just friendship set on fire.

merkelig hvordan alt går i berg-og-dalbane. nå bare gleder jeg meg til å freshe meg opp og ut å være full og fnisete på russeball. mens for ikke mange dagene siden var det det siste jeg kunne tenke meg å gjøre. da ville jeg bare ha deg tilbake i livet mitt. eller i det minste som en venn, men vi ser begge at det ikke funker. så jeg får bare følge råd fra min gode bror med mye livserfaring. det er heller ikke det at om jeg bare glemmer deg, at alt går over. nei, jeg kommer nok fortsatt til å møte på de dagene hvor jeg ikke får gjort noe som helst fornuftig. bare sitter der.
for jeg vet at jeg kommer til å savne det. samtalene. ærligheten. å kysse deg. å kunne se deg inn i øynene og vite at du er min.

annie - bad times

No comments: