Thursday 28 February 2008

my head is spinnin'

det snurrar i min skalle - familjen

I'm gonna keep on trying to write in english, just for fun. Maybe I'll keep my atm-good-grade in english out the year :)
Anyway, this song is awesome and really makes me wanna dance! Not to mention that they, familjen, actually are going to play at the hovefestival this summer!
Well, I'm not totally sure i'm going yet, cause I'm thinking about a summer-job this summer. But we'll see.

Maybe I'll write a short filmreview later, because i'm going to watch the movie "mannen som elsket yngve" at the cinema tonigth, with my class. The whole class have read the book, actually before we knew that they were going to make a film out of it. So thats fun.

2 comments:

sam said...

Hove hadde vært kos da !
men har ennå ikke kommet noen spesielle artister jeg vil se ;(

strike-a-pose said...

jeg vet.
de må få rævva i gir , hvis ikke søker jeg sommerjobb på skagerak energi for de 4 første ukene av sommerferien min ;<